Staniesz niebawem przed wyborem nowej ścieżki zawodowej?
Zastanawiasz się jaką szkołę wybrać?
Sprawdź nasz mini poradnik!
Staniesz niebawem przed wyborem nowej ścieżki zawodowej?
Zastanawiasz się jaką szkołę wybrać?
Sprawdź nasz mini poradnik!
Nie udało Ci się wziąć udziału w webinarach przygotowanych z okazji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości?
Mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę!
Zawsze kupujemy emocjonalnie. Nawet wtedy, gdy przyznajemy się tylko do logicznych argumentów i chłodnej kalkulacji. Dobra opowieść sprawia, że firma zyskuje w oczach klienta i zaczyna stawać się czymś więcej niż typowym przedsiębiorstwem produkującym zupełnie zwyczajne produkty.
Ciekawie opowiedziana historia, czyli STORYTELLING, buduje więź między klientem a marką. Zacznij tworzyć unikalne narracje, by zdobyć serca swoich klientów! Storytelling jest w dzisiejszych czasach jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, kreujących wizerunek marki oraz budujących unikalność i rozpoznawalność spośród konkurencji. Marki, które opowiadają historię, budują emocjonalną więź z Klientem, a tym samym zapadają w jego pamięci, która przecież na co dzień przytłaczana jest innymi przekazami reklamowymi.
Storytelling bardzo mocno wpływa na wiarygodność i atrakcyjność marki, o ile oczywiście słuchaczom zostanie przedstawiona naprawdę ciekawa, wiarygodna i poruszająca opowieść.
Celem konkursu było promowanie myślenia proekologicznego związanego z działalnością firm i przedsiębiorstw, poszukiwanie nowych rozwiązań proekologicznych oraz zwrócenie uwagi na rolę kompetencji i zainteresowań przy podejmowaniu decyzji nt. przyszłej kariery zawodowej.
Poniżej prezentujemy wyniki konkursu #ODKRYJ SWÓJ TALENT, skierowanego do uczniów szkół ponadpodstawowych z powiatów: leszczyńskiego, gostyńskiego, kościańskiego, rawickiego i Miasta Leszna.
Zapraszamy do udziału w konkursie uczniów klas 7 i 8.
Celem konkursu jest promowanie myślenia proekologicznego związanego z działalnością firm i przedsiębiorstw, poszukiwanie nowych rozwiązań proekologicznych oraz zwrócenie uwagi na rolę kompetencji i zainteresowań przy podejmowaniu decyzji nt. przyszłej kariery zawodowej.